7 דרכים להקפיץ את העסק בתקופת החגים!

איך תדאגו לקשט את בית העסק שלכם לכבוד החג, להבטיח שכל הלקוחות שלכם ידעו על המבצעים המיוחדים ולהכיר את המוצר או השירות שלכם גם לאנשים חדשים? הנה כמה טיפים לפרסום שלא יקרע לכם את הכיס ועדיין יאפשרו לכם להתחיל את החגים עם חיוך! חודש החגים בישראל יכול להיות מעין מלכודת דבש עבור עסקים. אנחנו מאד אוהבים לקנות, במיוחד בתקופה הזאת, וקונים מתנה למארחים, לאמא, למשפחה ואפילו לשכן שאנחנו לא ממש מחבבים. יחד עם זאת, במשך רוב תקופת החגים, אנו נמצאים במעין שבת אחת ארוכה בה אין אפשרות לקנות, לכן בעלי העסקים כלל לא רואים רווחים. על מנת להתגבר על המכשול הזה, רוב בעלי העסקים יוצאים במבצעים מיוחדים לפני תקופת החגים בכדי להבטיח שההכנסות של תחילת החודש יכסו על כל החודש, ואם אתם בעלי עסקי קטנים, אנו בטוחים שגם אתם בדיוק באותו מצב. אבל מה קורה כשכל אמצעי הפרסום דורשים סכומים שמהווים את חצי מתקציב הפרסום השנתי שלכם ואתם ממש לא רוצים להשקיע אותו רק על חודש אחד של חגים? הנה כמה שיטות יעילות לפרסום בתקציב נמוך (או אפילו בלי עלות בכלל!)   נותנים לחג להשתלט אם הלוגו שלכם צבוע לרוב בצהוב, למה שלא תשחקו אתו לכבוד החג? הפכו את הצהוב הזה לצהוב של אתרוג בסוכה או של צנצנת דבש. לוגו אדום תוכלו להפוך לרימון או תפוח, לוגו ירוק יראה נהדר כסכך, הדס או לולב. בקיצור – הגיע הזמן להיות יצירתיים. אל תפחדו מלשלב אלמנטים של חגים לתוך העיצוב הסטנדרטי שלכם. שלבו את האלמנטים הללו בדף הבית באתר, בדפי נחיתה ייחודים, או בפרסום בעיתון.
image1-p1bpt9c7pf1pokk5e1epc1asp1rdn

להוציא לכבוד הקריסטמס כוסות מיוחדות בצבעי החג.

 

״ארזו״ את המוצר שלכם כמתנה לחג

הדרך הכי טובה להפיץ מוצר או שירות היא מפה לאוזן, אבל אנחנו לוקחים את זה צעד אחד קדימה! הדרך הכי טובה לחשוף אדם חדש למוצר או שירות בתקופת החג זה ל״ארוז״ אותם כמתנה, כלומר, כל מוצר מתאים אצלכם ניתן להציג אותו בפרסומים שלכם כמתנה המושלמת לחג גם ויזואלית וגם בקופירייט, להציע אותו במבצע מיוחד לחג וניתן גם להציע gift card כמתנה לחג.

קחו את ״אריזת״ המתנות צעד אחד קדימה

עם כל הלחץ שמביא החג, האירוח, הבישולים, הניקיונות, לרובנו לא יהיה כוח ללכת להסתובב בחנויות ליום שלם ולשבור את הראש מה לקנות לסבתא, לשכנה או למורה של הילד. אם תכוונו את הפרסום שלכם עם הצעות ספציפיות, תוכלו לגרום לקנייה מהירה ואולי אפילו לתת ללקוחות פתרונות לבעיות שהם לא חשבו בכלל שיש להם. צרו חבילות ייחודיות של מוצרים או שירותים וייעדו אותם למקבל המתנה האולטימטיבי, לדוגמה “חבילת פינוק מושלמת לסבתא”, “המתנה האידיאלית למארחים שלכם השנה” ועוד. חברת Dollar shave club לקחה את זה צעד אחד קדימה והציעה ללקוחות שלה לקנות את ערכת הגילוח שלהם מתנה ל-“כל גבר שיש לו פרצוף”!

הכניסו את הקהל שלכם לאווירת החג

החגים הם תקופה בה כל המשפחות מתאספות יחדיו, אפילו אם רובן לא ממש נהנות מזה. אין מה לעשות, אין מנוס מלפרוט על נימי הרגש ולכוון את כל יהבכם השיווקי על תחושת המשפחתיות שאופפת את כולנו. כתבו מסרים שיווקיים, הן בפרסומים והן באתר שמתכתבים עם התקופה ועם הרגש שחבוי בה ואל תפחדו להשתמש במעט מניפולציה. רק תזהרו, אם תקחו את זה רחוק מדי, כנראה שתצרו סרטון קורע-לב כמו שיצרה רשת הסופרמרקטים הגרמנית אדקה.

 

פנו ישירות אל מועדון הלקוחות שלכם

אם הצלחתם ליצור מועדון לקוחות, כולל מספרי טלפון וכתובות מייל של כל אחד מהם, תוכלו לפנות אליהם ישירות עם הצעה מיוחדת לחג. זו יכולה להיות הטבה שתקפה לימים מסויימים, או אפילו למשל מכירת חג מיוחדת באתר האינטרנט שזמינה רק לחברי מועדון עם קוד קופון. לקוחות אולי גם יעבירו את הקוד, ההטבה או המבצע לחברים

image1

פנקו את הלקוחות לכבוד החג

כאן אתם באמת יכולים להתפרע ולהציע כל מבצע או הטבה ללקוחות שלכם. את המצבעים תוכלו להציע גם בחנות הפיזית (אחוזי הנחה, מתנות מיוחדות ועוד) וגם בחנות און-ליין (משלוח חינם או קופונים לרכישה הבאה). בנוסף, תוכלו גם לערוך תחרויות או הגרלות, כמו שעשתה רשת סטארבאקס העולמית. לכבוד החג היא ערכה הגרלה בה 5 חברי מועדון מאושרים יזכו בקפה ומאפה ליום, למשך כל החיים (30 שנה, ליתר דיוק, אבל זה עדיין המון).

השארת תגובה